3 Şubat 2015 Salı

The Balm - Time Balm Concealer

Merhaba / Hi,

Bugün size Time Balm kapatıcıyı incelemek istiyorum. Ürünü incelemeye geçersek,

Today I want to review Time Balm concealer from The Balm Cosmetics. Let's review it;

1. Ambalaj / Package:

Her zaman kullanışlı ve eğlenceli ambalajlar kullanan The Balm bu sefer hayal kırıklığına uğrattı. plastik ve ucuz bir şeffaf kabın içinde ürün sunuluyor. İçinden uygulamanız için sünger çıksa da ben fırça ya da elle uyguluyorum. Üzerindeki o süngeri saklamayı başarırsanız hijyeni belki sağlayabilseniz ama ambalaj bu konuda çok başarısız.

 I expected from The Balm to use a different and cute and funny and user friendly  package as their other products' package. It really dissapoints me. The product comes in a cheap plastic jar with a little sponge. I think you may keep it hygenic if you do not throw away such sponge.

2. Yapısı / Texture:

Likit bir kapatıcı değil, bu sebeple likit kapatıcı sevenler için çok da uygun değil. Krem kapatıcı kapsamında değerlendiriliyor. Yapısı oldukça yoğun ve aynı zamanda kalın. 6 renk skalasına sahip, benim sahip olduğum "lighter than light". Çok sert gibi görünse de elinizle uyguladığınızda elinizin ısısıyla birlikte çok rahat uygulanabiliyor.

It is not a liquid concealer so maybe the liquid concealer fans don't like it. The texture is a creamy, heavy and thick. The product is available in 6 shades and I prefer to use "lighter than light". Although it looks like very "hardlike" texture, you can apply easily with your fingers (due to the heat on your fingers).

3. Yararları / Pros:

Yüzümdeki o kırmızı sivilce izlerini güzel kapattığını düşünüyorum. Ayrıca kalıcılığından da memnunum. Üzerine bb krem ya da pudra ile geçildiğinde tüm gün idare ediyor. Ayrıca pigmentasyonunu seviyorum. İyice yedirildiğinde doğal durduğunu düşünüyorum.

It covers my red spots perfectly. It last really long if you dust on a light layer of powder or bb cream to set the product. Also i like the pigmentation. If you blend enough, it looks natural.

4. Eleştiriler / Cons:

Çok kalın ve yoğun bir yapısı var, elle uygulanmadığı zaman kullanmak için biraz sert. Bu sebeplerle gözaltlarıma çok yoğun uygulamayı tercih etmiyorum. Aynı zamanda ambalajı çok ucuz.

It is really heavy and thick. It is very hard to apply without your fingers (its too heavy). Therefore ı do not use the product under my eyes. In addition the packaging looks very cheap.

5. Kullanımı / How to apply:

İyice nemlendirdiğim bölgeye işaret parmağımla ya da Real Techniques concealer brush ile uyguluyorum. Üzerinden pudra ya da bb krem ile geçiyorum.

First i always moisturized my face, before thew application. Then, i apply the product with my fingers or Real Techniques concealer brush.  Finally, I use a light layer powder or bb cream to set the concealer.

6. Fiyatı:
7.5 g için 30-35  TL civarına Gratis'den edinebilirsiniz.

The price is expensive and 30- 35 Turkish Lira for 7.5 g  product. You can find it in Gratis.

7. Uygulanması ve etkisi / Applcation and Effect:

Aşağıdaki videoda yoğun uygulandığımı düşünsem de etkisini görebilirsiniz.


You can see the effect and application way in the video below.





21 yorum:

  1. Yine çok bilgilendirici bir yazı olmuş bloğun çok güzel almayı düşündüğüm bir ürün bu ve sevgililer günü indiriminde alacağım kesinlikle keşke ambalajı da güzel olsaydı :) Teşekkürler paylaşım için sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, maalesef ambalajı sorun bence, hemen kırılacak izlenimli ucuz plastik, eğer alırsanız sizden de bu ürünle ilgili yazıyı merakla beklerim:)

      Sil
  2. Çok merak ediyorum bunu ama hiç bulamıyorum Gratis'te :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratislerde bir şey bulabilmek çok zor özellikle indirim dönemlerinde, ama önerim çalışanlarından en anlayışlı görünenlerinden yardım istemeniz ya da doğrudan çekmeceye bakmanız:)

      Sil
  3. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş. Ayrıca bloğun çok samimi, renkli geldi bana. Hemen takibe aldım.
    Bana da beklerim :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim, beni çok mutlu etti. sizin blogunuza da bakıyorum hemen:)

      Sil
  4. Henüz bana benefit erase paste kapatıcıdan daha iyi geleni olmadı ama indirimde şans verebilirim :) Bana da beklerim :) beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Aylinin etkinliği sayesinde blogunu buldum çok renkli:))ben bu kapatıcıyı pek sevemedim dediklerine göre fondöteniyle aynı içeriğe sahipmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,dediğim gibi perfect değil ama ortalama bir ürün bence.

      Sil
  6. Aradığım concealerı hala bulamadım, ben de The Balm denemeyi düşünüyordum, süper oldu yazın ;)
    Bloğunu yeni buldum ve takibe aldım,bana da beklerim cnm :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa işinize yaramanıza çok sevindim, eğer sorunuz olursa da yardımcı olmak isterim. İnceliyorum hemen blogunuzu:)

      Sil
  7. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok teşekkür ederim. sayfanıza bakıyorum hemen:)

      Sil
  8. Merhaba, takipçinim, Blog keşif ve tanıtım etkinliğime beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim. ben de blogunuzu inceliyorum hemen.

      Sil
  10. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. canım blogunu bır kesıf etkınlıgınde buldum ve cok memnun oldum ben daha cok yenıyım bende beklerım mutlaka sımdıden her sey ıcın tesekkur ederımm :)
    makeuprabis.blogspot.com

    YanıtlaSil