16 Ocak 2015 Cuma

Yves Saint Laurent (YSL) - Babydoll Mascara - Black

Merhaba/Hi,

Benefit They're Real Maskara ile yaşadığım tatsızlıklardan sonra yeni bir alternatif arayışına girmiştim. Yves Saint Laurent'in Babydoll Maskara da bunlardan biri. Tam bir alternatif sağlayamamakla birlikte günlük kullanım için başarılı bir ürün. Ürün incelemesine geçersek:

Due to the negative features of Benefit They're Real Mascara, I started to search for a different mascara. Yves Saint Laurent Babydoll Mascara is one of them. It doesn't provide a full alternative to  Benefit They're Real Maskara but it is a successful product for every day use. Lets review it:


1. Ambalaj/Package:

Parlak altın renkli ve tipik maskara ambalajında karşımıza çıkıyor. Küçük ve kısa uygulayıcıları olan plastik bir fırçaya sahip. Fırçanın en önemli özelliği çok ince ve uzun oluşu, dolayısıyla alışılmış o tombik uygulayıcılardan değil. Ancak yine de bulaşma yapmadığını ve uygulamayı kolaylaştırdığını söyleyebilirim.

The product has been packaged in a regular golden tube. O like the mascara  brush which consisted of rubber bristles. Although the mascara brush is long and slim; bristles are tiny and short. Thus it is not a thick ordinary wand. It helps you to apply the product to your each lashes easily and it helps to seperate them.


2. Yapısı/Texture:

Yapısı çoğu maskara ile aynı yoğunluğa ve jel sıvılığına sahip. Ancak, Benefit - They're Real Mascara kadar yoğun bir yapısı olmamakla çok daha likit bir ürün. Opak bir siyah rengine sahip ve dolayısıyla çok yoğun bir siyah görüntüsünü ilk katta yakalayamıyorsunuz (bence iyi bir özellik). 3 aydır kullanıyorum ancak kutusunda hala kurumadı. Ancak sürünce Benefit - They're Real Mascara kadar hızlı kurumuyor.

Although it has a same texture as evey other mascara havei it is really liquid/wet than other mascaras. the texture is more lighter than Benefit - They're Real Mascara. It is an opaque black so you cannot reach the really shinny lashes (I like it). I use it for 3 months but the mascara container doesn't dry quickly. Also it doesn't quickly dry out in your lashes as Benefit - They're Real Mascara do.

3. Yararları:/Pros

Kirpikleri uzun gösteriyor ve tek tek ayırıyor. Tek kat sürmeniz doğal ve opak kirpikler için yeterli. İnce fırçasıyla çok rahat uygulayabiliyorsunuz. Kalıcılığını da çok beğeniyorum, tek katla kirpiklerimi ağırlaştırmadan tüm gün gidebiliyor. Gün içinde topaklanma vs de yapmıyor.

Your lashes look more longer and well separeted. It is enough to apply one coat for opaque natural finish lashes. the wand helps you to apply the product very easily. It lasts more than 24 hour without clump.

4. Eleştiriler/Cons:

İddia ettiği gibi dolgunluk vermiyor ve kıvırımıyor. Ayrıca 2 veya daha fazla kat sürüldüğünde topaklanma yapabiliyor. Ayrıca ıslak bir yapısı olduğu için sürerken de dikkatli olunması gerekiyor.
Ayrıca fiyatı da pahalı.

It doesn't curls and volumises my lashes as they promise. It clumps when you apply 2 or more coats. You need to be careful while applying the product due to the wet texture. Overpriced.

5. Kullanımı / Usage: 

Kirpik kıvırıcı aletinizi bir 5 - 10 saniye kadar saç kurutma makinesinin altında tutun. sonra aşağıya doğru bakarken etinizi sıkıştırmamaya çalışarak kirpiklerinizi sıkıştırın yukarı doğru 3 kere açıp ve hafif de zigzag çiziyormuş gibi açıp kapatın. Diğer gözünüze de aynı sayıda uygulamaya çzen gösterin. Sonrasında, maskara fırçanızı öncelikle kirpiğinizn üst tarfından uygulayın. Burada da önce diplerden başlayarak sürün, sonrasında iç kirpik diplerinden zigzag şeklinde uygulayın.

First you need to heat eyelash curler for 5-10 seconds with your blowdryer. Place your upper lashes in its place (mouth). Plece the curler closer to the eyes but becareful don't place your eyelid or skin in it. hold the curler clossed and wait for 5 seconds. open and hold it and wait 5 seconds for three times  for your each eyelashes. Please do it equal times for your each eye.  After that, I prefer to put the wand firstly to upside of my lashes. I put it on the upside of my lashes and start to brush at the base of your lashes you need to apply one coat to upside lashes, after that put the brush downside of your upper lashes and start to brush at the base/root of your lashes and slowly wiggle the brush upwards and outwards.
 
6. Fiyatı / Price:
 
 8.5 gr olan ürünü Sephoralardan 100 TL civarına edinebilirsiniz.

TL 100 for 8.5 gr product. You can buy it from Sephora.
 
7. Uygulaması ve etkisi / Applcation and Effect:
 
Aşağıdaki videoda etkisini ve uygulamasını görebilirsiniz.

You can see the effect of application and application tutorial in the video below.




23 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım bende blogumda kitap çekilişi başlattım katımlarınızı bekliyorum sevgiler. http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. hemen bakacağım blogunuza.

      Sil
  2. Çok benzer bir ürün de Estee Lauder'in Sumptous Extrem'i onu da dene derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri için teşekkür ederim. duymuştum ama henüz denememiştim. elimde bulunanları tükettikten sonra bir de onu deneyim.

      Sil
  3. Merhaba iade-i ziyarete geldim :) Yalnız çekilişime katılmamışsınız, ona da beklerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, ojeler hariç ürünlere sahip olduğum için katılamadım. Kimsenin hakkını yemek istemedim, sonrasındaki çekilişlerinizi takip ederim artık:)

      Sil
    2. katıl kazanırsan bana yollasınlar :) ojeleri ben sana yollarım :p

      Sil
  4. blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim,gerçekten çok güzel bir blogunuz var :) takipteyim bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, güzel yorumunuz için teşekkür ederim. elbette blogunuzu inceleyeceğim hemen.

      Sil
  5. En sevdiğim mascaram benimde bu bitmek üzere bitince tekrar alırmıyım bilemiyorum denemek istediğim çok fazla marka var. avon shock da çok güzel bloğunuzu takibe aldım.Takipleşelim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm avon shock'u denemedim aslında onu da elimdekileri bitirince deneyebilirim Ben de sizin blogunuza uğradım takibe aldım. teşekkürler.

      Sil
  6. Merhaba, sosyalmedyakafe'nin blog kesif etkinliginden geliyorum,tanıştığımıza sevindim...
    Sizi takibe aldım görüşmek üzere...
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hoşgeldiniz. Ben de memnun oldum, elbette ki blogunuzu hemen inceliyorum.

      Sil
  7. Selammm Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba pembe makyaj cantam blog adresim başka bir adrese taşındı yeni profilimle de takipteyim sen de takibe alırsan çok sevinirim sevgiler http://blogkizsalseyler.blogspot.com

      Sil
    2. çok teşekkürler bu arada yeni yazılarınızı bekliyorum çok ilgiyle takip ediyordum yazılarınızı bilgilendirici ve objektif

      Sil
    3. bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim, cildimde yaşadığım hormonal bir sorun sebebiyle bir süre makyaj yapmadım, yapmadıkça yazasım da gelmedi. şimdi yeniden yazmaya başlayacağım sizin de yazılarınızı bekliyorum:)

      Sil
  8. Bloğuna bayıldım! Takipteyim öpüyorum:)
    zeyusanka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu çok beğendim hemen takibe ekledim banada beklerim
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Maskara gerçekten güzel bloğunuzu da takibe aldım :) bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba canım blog keşif etkinliğinden seni takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil