3 Aralık 2014 Çarşamba

Mac Fix Plus

Merhaba,

Mac'in ürünlerine çok bayılmamakla birlikte, bazı ürünlerini sık kullanıyorum. Mac Fix + bunlardan biri. Dün çok yakın bir arkadaşımla  Akmerkez Mac'e uğrayıp Mac Fix +'ın seyahat boyunu (Büyük ürünleri tüketmek ve yanımda taşımak çok zor olduğu için bu tarz ürünlerde mümkün olduğunca seyahat boyunu kullanıyorum) satın aldım. Arkadaşım  bu ürünün tam olarak nasıl bir işlevi olduğunu sorunca burada da Mac Fix + ürününü incelemeye karar verdim:

1. Ambalaj: 

Mac Fix + pompalı bir plastik şişe içinde sunuluyor. En çok sevdiğim pompanın kilit sistemi olması, siz pompayı birazcık çevirince sistem kitleniyor ve böylece pompaya basılamıyor. Dolayısıyla, özellikle çanta ve bavulda bir  eşyanın üzerine gelmesi ağırlık oluşturması vb. durumlar sonucunda ürünün boşa gitmesinin önüne geçiliyor.

2. Yapısı:

Ürün, ferahlatıcı bir sıvı yapısına sahip. Sıvının yoğunluğu ise su kıvamında diyebilirim. İçeriğinde cilde çok yararlı olduğu iddia edilen mineral ve vitaminleri de içeriyor.

3. Yararları:

Yararlarını incelerken ürünün ne işe yaradığını da incelemiş olacağım sanırım:
  • Cakey görüntüyü (tam bir blogger ağzı "un kurabiyesi görünümü" - makyajın fazla suni yapay olduğu, her yerden ben buradayım diye bağırdığı ek bir kat varmış gibi ağır olduğu durum yani ) mükemmel derecede ortadan kaldırıyor. En çok bu amaçla kullandığım doğrudur. Mümkün olduğu kadar az ürün kullanmaya çalışıyorum ama bazen kaçıyor (özellikle fondöten üzerine pudra günlerinde), o zamanlar makyajın sonunda kullanıyor ve doğallaştırıyorum.
  • Far pigmentasyonu artırma ve fırça ıslatma konusunda da başarılı bir ürün. Özellikle pigmentasyonu düşük ya da artık yılların yorgunluğuyla can çekişen farlarınız için kullanabilirsiniz. uygulama fırçanıza ıslatıp o şekilde kullanıyorsunuz. Ayrıca pigmentasyonu zaten harika olan ürünler için kullandığınızda da mükemmel bir sonuç elde ediyorsunuz.   fırçaları hafif nemlendirmek ve daha doğal kullanmak için de kullanabilirsiniz ama bunun için normal bir su ya da daha farklı ürünleri kullanmak bütçe açısından daha mantıklı. Sadece bu iş için tabii ki kullanılmaz ama böyle bir işlevinin olması da bir artı bana göre.
  • Sabitleyici özelliğinden de memnun sayılırım. Vaadedilen gibi olmasa da fena değil.
  • Kalıcılık özelliği de sabitleyici özelliği gibi.  Çok aman aman olmasa da elbette etki ediyor.
  • İçeriği ile cildi besliyor nemlendiriyor. Cildi sakinleştiriyor.
  • Ayrıca makyajı uygulamadan önce de sıkarsanız primerden de önce cilt için bir koruyucu kalkan oluşturuyor.
4. Eleştiriler:

Sabitleyici özelliği bir harika değil, sabitliyor evet ama vaadettiği kadar mükemmel bir sabitlemeyi sağlamıyor. ha ama evet hiç yoktan iyidir. Alternatiflerine göre başarılı bu konuda. Kalıclığı bir anda 10 saat artıraca diye beklemeyin ben primer de uyguladığım için normalde makyajım uzun süre zaten gidiyor ama  bu ürün +2 saat falan sağlıyor sanırım. Çok overrated bir ürün olduğu için uyarma gereği duyuyorum, mükemmel kapatıcılık mükemmel sabitleyici özelliğini bulundurmuyor.

5. Kullanımı:

Makyaja başlamadan önce 20 cm  ileriden tutarak yüzünüze sıkabilirsiniz. Makyaj bitiminden sonra doğal görünmesi için gene aynı mesafeden yüzünüze sıkabilirsiniz. İlk sıktığınız anda ıslak bir görünüm olacak ve parlayacak, korkmayın 1-2 dakika içinde yüzünüze oturuyor ve o yapay görüntü geçiyor. Far fırçanıza ya da diğer makyaj fırçalarınıza ürünü almadan önce sıkmanız gerekiyor. Özellikle allık fırçasına sıkıldıktan sonra ortaya çıkan görünümü seviyorum.

6. Fiyatı:

Seyahat boyu olan 30 ml için 30 TL civarındaydı. MAC mağazalarından edinebilirsiniz.

7. Uygulanması ve etkisi:

Aşağıdaki videoda uygulanmasını ve etksini görebilirsiniz.



 

6 yorum:

  1. Ne kadar guzel yorumlamissin. Tebrik ederim. Ben de seni bloguma bekliyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim:) Tabii ki zevkle inceleyeceğim.

      Sil
  2. İade-i ziyarete geldim :) Bu ürünü bende çok merak ediyorum küçük boyu alıp denenmeli gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tekrar hoş geldiniz:) sabitleme ve kalıcılık beklentiniz çok yüksek değilse ve makyaj sonunda o fazla görüntüden kurtulmak isterseniz bence denenebilir bir ürün.

      Sil
  3. ben bu ürünün o parayı hak ettiğine inanmayanlardanım. muadilleri varsa deneyebilirim :) blog kesif etkinliğinden geldim bana da beklerim sizleri. blog satışıma da bir göz atar mısınız?
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Kryolan Fixing Spray sabitleyicilik açısından iyi sayılmakla birlikte mac + 'ın yaşattığı doğallık hissini yaşatmadı bana ama elbette bu ürünleri de inceleyeceğim. Tabii ki hemen inceleyeceğim

      Sil