10 Aralık 2014 Çarşamba

Lush - Breath of Fresh Air Yüz Toniği/ Toner

Merhaba,

Lush ürünlerini çok iyi bilen bir insan değilim zaten bildiğim kadarıyla da Türkiye piyasasından çekildiler. Ancak, yakın bir arkadaşım bende kalmaya geldiğinde Lush'un Breath of Fresh Air ürününü unutunca ürünü kullanma fırsatı buldum. Bu ürünü incelemeye geçelim:

Hi,

I don't know Lush's product very well and also they pulled out of  Turkish market as far as I know . However, one of my best friend forgot the Lush's Breath of Fresh Air Toner in my home and I have a chance to use such product.  Let's review it:

1. Ambalaj:

Plastik bir şişe içerisinde ve sprey şeklinde kullanılmasını sağlayan bir pompası var. Okuduğum yorumlarda da kendi deneyimlerime göre de pompası çok ayarlı değil. Eğer bir pamuğa değil de doğrudan yüze sıkarak kullanılacaksa sadece küçük bir bölgeyi hedef aldığını belirtmek lazım.

1. Packing:
 
The product is in a plastic bottle with a spray nozzle/pump. According to the user comments and my review, such nozzle spritz too much. So if you spritz such product directly to your face instead of cotton, it aims only a small area and spritz too much product.
 
2. Yapısı:
 
Ürünün yapısı ferahlatıcı yoğun olmayan su gibi bir sıvıdan oluşuyor. İçeriğinde Aloe Vera gibi mineraller konusunda zengin organikler bulundurmakla birlikte içindekiler listesi beni biraz rahatsız etti. Ürün paraben, limonene ve lanalool içeriyor.
 
2. Texture:
 
It is a refreshing thin liquid like a water. It contains a lot of organics as Aloe Vera which are rich in minerals but the ingredients list makes me a little bit uncomfortable. Such product has parabens as well as limonene and lanalool.
 
3. Yararları:
 
Ürün çok amaçlı olarak yani hem cildinizdeki kiri temizlemek ve cildi arındırmak için hem de çantanızda taşıyacağınız gün içinde ferahlamak amacıyla kullanabilmek için kullanılabiliyor. Cildi nemlendiriyor, kuruluğu gideriyor ve kırmızlıkları ve parlaklığı azaltıyor. Ayrıca cildi sakinleştiriyor. 
 
3. Pros:
 
It is a multi-tasking product which can be used as a toner for removing the dirt and cleaning the skin or a cooling spray in your bag. It moisturizes and hydrates your skin and helps to reduce the shininess and redness. It makes to cool down the skin too.  
 
4. Eleştiriler:
 
Ürün paraben, limonene ve lanalool içeriyor (cilt sağlığınız için çok zararlı maddeler). Pompası çok ayarlı değil ve bu yüzden çok fazla ürünü tek ve küçük bir alana fışkırtıyor. Bu sebeple yüzünüzün tamamına doğrudan uygulamakta zorluk çekebilir ve rahatça uygulayamayabilirsiniz.
 
4. Cons:
 
It contains parabens as well as limonene and lanalool (which are very bad for your skin health). Nozzle of the product spritz too much and it aims only a small area. You may not spray directly to your face comfortably.
 
5. Kullanımı:
 
Eğer toner olarak kullanılacaksa: pamuğa birazcık ürün sıkarak cildi temizleyebilir ve kirden arındırabilirsiniz (tavsiye edilen) ya da doğrudan yüzünüze sıkmak suretiyle de cildinizi temizleyip arındırabilirsiniz.
 
Eğer ferahlatıcı olarak kullanırsanız: Eğer cildinizde bir alan özel olarak nemlendirilmesini gerekiyorsa, o alana sıkarak ya da yüzünüzün tamamına sıkaraj uygulayabilirsiniz.
 
5. Usage:
 
If you use the product as toner: You can spritz some to a cotton pad and use it to clean the skin and remove the dirt (recomended). You can spray directly to your face and use it to clean the skin and remove the dirt.
 
If you use the product as a cooling everyday spray: If an area dries or needs to moisturize, you can spritz it direct to such area and you can also use for your entire face.

6. Fiyatı:

 Türkiye piyasasından çekildikleri için fiyatları hakkında hiçbir fikrim yok. Ama ABD'de 10$ (seyahat boyu) ve 22$ (orijinal boyu).
 
6. Price:
 
They pulled out of  Turkish market so I don't have any idea.  But in USA; $10 (for travel size) and $22 (for original size).

7. Uygulanması ve Etkisi:

Aşağıdaki videoda etkisini ve uygulanmasını görebilirsiniz.

 
7. Application and Effect:
 
You can see the effect and application way in the video below.
 

6 yorum:

  1. Lush kullanmadığım ve kullanmam da mümkün olmayacağı için bir şey diyemeceğim :)
    Yanlış anlamazsan bir şey söylemek istiyorum. Alıntı fotoğraflar yerine kendin çekip koysan daha sıcak bir etki bırakır. diye düşünüyorum. Bu benim fikrim tabii, hoşça kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, olumlu ya da olumsuz tüm eleştirilere açığım o yüzden eleştiriniz beni rahatsız etmedi:) şöyle ki bu blogun amacı ürünler hakkında çok detaylı bir bilgilendirme yapmak, biraz uzun yazıyorum bu sebeple. Ayrıca çok yoğun bir iş hayatım var ve fırsat kaldıkça buldukça ancak yazabiliyorum. Fotoğraflamam için ışığı ayarlamam ve uygun bir makina kullanmam gerekir. Oysa bu kadar ciddi bir işi hakkıyla yerine getiremem. Bu sebeple doğrudan ürünün fotoğrafını çekmek benim için çok zor. Bu sebeple daha çok ürünün kemdi sitesinde psylaşılan fotoğraflarını koyuyorum. Diğer bloglardan el üzerinde denenmiş vb fotoğrafları ise asla almıyorum. Biraz ürün bu diyorum. Eğer ileride vaktim olursa ve hakkıyla yapabilirsem elbette fotoğraflamak isterim. İşim ve mesleğim izin verse kendi videolarımı da hazırlayabilirdim. Maalesef ki durum bu:)

      Sil
  2. Blog keşfi etkinliğinden geliyorum..Takipteyim.Sevgiler
    http://serhira.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu blog keşif etkinliğinde buldum :)
    bana da beklerim
    sekerliturkahvesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil