26 Aralık 2014 Cuma

L'Oreal Paris - Super Liner Ultra Precision Black Eyeliner


Merhaba / Hi,

Bugün yıllardır çok severek kullandığım bir eyeliner'ı sizinle paylaşmak istiyorum; L'Oreal Paris - Super Liner Ultra Precision Noir Black Eyeliner! Göz şeklim sebebiyle çok kalın eyeliner çekmekten hoşlanmıyorum ve ince sürülebilme kolaylığı açısından da favorim bu eyeliner. Ürünü incelemeye geçersek;

Today I want to introduce my favourite eyeliner which I have been using for years. L'Oreal Paris - Super Liner Ultra Precısion Black Eyeliner! Due to the my eye shape, I don't like to apply thick eyeliner so much, so i prefer this eyeliner for the easy thin application. Lets review the product:

1.Ambalaj / Package:
 
Altın renginde kaleme benzeyen bir ambalajda sunulan bir likit eyeliner. Her ne kadar ambalajı kaleme benzese de ürün kalem eyeliner değil. ince bir fırçası var ve bu fırçanın ucu tıpkı çok ince bir kalem ucu gibi. Bu fırça sayesinde isterseniz kalın isterseniz ince şekilde uygulabiliyorsunuz. Ayrıca uygulamak için elinizde tuttuğunuz kısım uzun ve bu da daha rahat kontrol etmenizi sağlıyor.

 
Its a liquid eyeliner with a gold package looks like a pencil. Although the package looks like pencil, it is not a pencil eyeliner. It has an applicator like a pencil shape thin wand. You can make a thin or thick liner easily with such applicator. I like the handle of the liner which is quite long and it helps to apply and control the liner easily.

2. Yapısı / Texture:

Öncelikle likit bir eyeliner olmasına rağmen, ıslak değil, ayrıca dağılmayan ve çabuk kuruyan bir yapısı var. Fakat ambalajında kolayca kurumadığını da belirtmeliyim. Ayrıca metlik ve ışıltılı bir siyah renginde.

Although it is a liquid eyeliner, it's not wet. Also, it doesn't smudge. It dries and sets quickly. I need to say that, it doesn't dry quicky in its package. It is a black eyeliner with a shinny and metallic consistency.

3. Yararları / Pros:

Öncelikle ister kalın ister ince olarak çekebiliyorsunuz. Sürdüğünüz zaman çok hızlı bir şekilde kuruyor ve sabitleniyor. Dağılmıyor, bulaşmıyor ve göz makyajınız için bir tehdit oluşturmuyor. Ayrıca ambalajının içinde ise kurumuyor, uzun zaman kullanabiliyorsunuz. Kalıcılığınıı çok seviyorum, tüm gün ilk çizdiğiniz andaki gibi kalıyor. Uygulama fırçasının şekli ve el yapısına uygunluğu sebebiyle rahatça uygulayabiliyorsunuz. Kullanımı çok daha kolay. Ayrıca çantada taşınabilecek kadar pratik. Likit olduğu halde ıslak olmadığı için doğal bir bitiriş de sağlıyor. Parlak ve metalik bir rengi de içinde barındıran gerçek bir siyah oluşunu seviyorum.

First of all you can a thin or thick liner easily.  It dries and sets quickly in your eyelids. It doesn't smudge and you can easily apply a liner without any clumps. You can use the product fo a long time and it doesn't dry out in the package. I love the persistance of the product. It is long lasting product than other eyeliners and it will stay all day as you applied in the morning. You can apply easily due to the shape of applicator and handle of the liner which i mentioned above. You can carry it on your bag easily too. It is a liquid eyeliner but not wet, so it gives natural finish. I love the pigmentention of the product, which is a real black and gives a bit shinny and metallic look.

4. Eleştiriler / Cons:

Uygulama fırçası uzun süreli bir kullanımdan sonra biraz kalınlaşıyor, ve şekli bozulabiliyor. Mat değil, ışıltı veriyor ve eğer mat bir görünüm isterseniz çok da uygun değil. Ayrıca pigmentasyonu çok iyi olsa da, bir batırış ile iki gözünüze uygulayamazsınız, bir batırış ile tek göze doğal bir siyah verirsiniz. İkinci bir kat isterseniz tekrar batırmanız gerekiyor. Ayrıca suya karşı dayanaklı değil, dolayısıyla gözünüzü ovunca dağılmayan bir ürün ufacık bir su damlasıyla dağılıyor.

If you use the applicator too long, applicator's wand shape will become deformed. It doesn't give a matte look it includes a sort of shinny and metallic consistency so if you want a product with matte finish such product is not suitable for you. You need to dip for each eyes, so you can't finish both eyes with one dip. It is not a waterproof product, thus it can't withstand a splash of water.

5. Kullanımı / Usage:

Gerek fırçasının şekli gerekse fırçanın kendisiyle o tutulmaya yarayan kısım arasındaki mesafenin genş oluşu kolayca uygulanmasını sağlıyor. Ayna karşısında aşağıya bakarak küçük küçük noktaları birleştirerek uygulayabilirsiniz.

Due to the applicator and handle of the product you can apply a liner easily. I apply it with a short light strokes.

6. Fiyatı:

Gratis, Watsons ve benzeri Loreal satan kozmetikçilerden 30-40 TL'ye edinebilirsiniz.

You can obtain the product from all cosmetic shops which sold Loreal as Gratis and Watsons for TL 30-40.

7. Uygulaması ve Etkisi:

Aşağıdaki vdeoda uygulamasını ve etkisini görebilirsiniz.

You can see the effect of application and appication way  in the video below.


 

32 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğuma beklerim http://2015egirerken.blogspot.com.tr/
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, elbette hemen bakıyorum ama zaten ben sizi takipteyim.

      Sil
  2. pıffff:( ben hiç beceremiyorum şu eye liner çekme olayını... öğrencem inşallah:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında benim kalemden eyelinera geçimi bu ürün sağladı diyebilirim:) o yüzden çok iyi anlıyorum sizi, evde boş zamanlarınızda deneyebilirsiniz ben öyle yapmıştım - evet biraz hırs yapmıştım bu konuda:)

      Sil
  3. Merhaba Blogunuz çok güzel :) Sizi takibime aldım bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim, beni mutlu ettiniz. Blogunuzu hemen inceliyorum. Sevgiler.

      Sil
  4. Blog Keşif Etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim takipteyim.
    Bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunu blog keşif etkinliğinde gördüm geldim :)) bende beklerim http://mavimsitatlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz. VBlogunuzu inceliyorum hemen.

      Sil
  6. Iade-i ziyarete geldim ve sizi takibe aldim. Sevgiler. Mutlu yillar.

    YanıtlaSil
  7. BNDE TAKIPTEYIM CANIM:) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canim blogunu takibe aldim benimkine de beklerim :)
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, elbette blogunuzu inceleyeceğim hemen:)

      Sil
  9. Şu eyeliner işini bir türlü beceremedim gitti :) Blogunu takibe aldım :) Benimki de her ne kadar çok yeni olsa da benimkine de beklerim http://kitapsandali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de çok zordu önceleri ama kalemle başlayıp bu ürünle devam ettim ben. Benim blogum da daha yeni aslında, blogun eskisi yenisi olmaz hemen bakıyorum:)

      Sil
  10. Ürünün ambalajına bayıldım ilk fırsatta alınacak bu ürün ayrıca ürün yorumlamana bayıldım :)Bu arada blogunu çok sevdim izleyicisi oldum benim blogumada beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuz beni çok mutlu etti. Eyeliner olarak yeni yeni keşfettiğim jel eyelinerlar haricinde kullandığım en güzel ürün bu olabilir:) Elbette hemen bakıyorum blogunuza:)

      Sil
  11. Merhaba blog rehberinden geliyorum, takibe aldım bana da beklerim:)
    zeyusanka.blogspot.com
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz. sizin blogunuzu da inceliyorum hemen:)

      Sil
  12. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Sizin blogunuzu incelemekten de mutlu olacağım sevgiler.

      Sil
  13. Takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık :) Bana da beklerim :)
    begumsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, elbette sitenizi inceleyeceğim hemen.

      Sil
  15. merhabaaa :) blogunuzu masal yıldızının blog rehberinden buldum.Severek takibe aldım.Bende o rehberde hobi bloglarının içerisindeyim.Şuanda bir 'kış çekişi'm var sizleride beklerim..
    bibusdesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hoşgeldiniz, güzel yorumunuz için teşekkür ederim. hemen sizin blogunuza da bakacağım:)

      Sil
  16. Sanırım şuan için tek kullanmayı beceremediğim makyaj ürünü bu güzel anlatım için tskler.Blok keşfinden takipteyim.Beklerim......pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek aklınıza bir şey takılırsa cevaplamaktan mutluluk duyarım. Blogunuzu da inceleyeceğim şimdi:)

      Sil